Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Rabu, 23 Januari 2013

Antara STATUS Kaum Hawa ZAMAN SEKARANG



1) Rindunya kita b... bila nak jumpa lagi ye b... semalam jumpa tak puas larr... rinduu... :(



2) Yeay!!! Tadi jumpa my hubby!! belanja kiter cekelat... sukenye!! sukenye!!



3) Alahai... si dia tak on9 la... ermm off9 la... ingat nak chatting dengan si dia...



4) Thanks my sweetheart coz baga hadiah besday cayang!! love you ketat2!!.. :)



Alahai... Malunya andainya KAUM HAWA yang belum ada ikatan apa-apa meng"UPDATE" status yang sedemikian rupa... WAHAI KAUM HAWA... Sedarlah!! setiap apa yang kita tulis dibaca beribu-ribu orang, berpasang-pasang mata... Seolah-olah menunjukkn aib sendiri... Buka minda, buka mata, buka hati... Fikirlh seolah-olah anda membawa nama ibu bapa anda, maruah anda, maruah ibu bapa anda walaupun sekadar di sini...



(Harap Maaf Jikalau kata-kata ini tidak menyenangkan segelintir para sahabat) ::fokuskan kata-kata untuk KAUM HAWA sebeb HAWA kaum yang lemah... Jadilah WANITA jangan jadi BETINA... Wanita tak ternilai dengan wang ringgit sekalipun.. WANITA SANGAT ISTIMEWA.. Tapi betina?? Fikir-fikir kanlah.. :)



~mohon menegur jika ada yang salah >_<



:: Credit too >> pasangan yang belum berkahwin ::
Catat Ulasan