Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Selasa, 19 Mac 2013

SAYANG?????

Hari tu kita gaduh.
Saya main-main.
Awak ingat betul-betul
Tak tau nak buat macamana lagi,        
Lantak awak lah



Semalam kita berselisih..
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..



Saya nampak awak
Saya nak panggil
Tapi awak tak toleh
Sebab saya panggil awak dalam hati
Bodohnya saya..



Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak tak tahu happynya saya
Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya



Awak keluar tengok wayang
Saya pun
Awak keluar dengan dia
Saya tengok je



Awak call saya
Mengacau betul.
Tengah tido lah
Saya layankan je
Awak cakap awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak  



Saya cakap..
Kesiannya awak..
Hipokritnya saya



Hari ni hari jadi saya
Tapi awak lupa
Saya sedih.
Tapi takpa.
awak bukannya sesiapa pun



Awak mintak maaf
Saya senyum je
Saya kata tak kisah
Awak belanja tengok national treasure
Isk tak romantik nya
Tapi best apa


Saya dapat bunga
Cantik betul, suka sangat
Tapi tak tahu siapa pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik
Aduh, awak cemburu ke?



Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh
Saya Cuma nak bagitahu
Awak.!!!!! LORI!!!!!!!!!



Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.



Saya  nak cakap..
Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau la sempat
Saya nak bagitahu.
Awak.. SAYA SAYANGKAN AWAK



Selamat tinggal awak............



Ingat  kat suma lelaki kalu dah sayang kat seseorg
tu cepat-cepat la cakap kalau taknak kehilangan si dia.
Catat Ulasan