Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Ahad, 20 Mac 2011

di hari bahagia abangku..


semoga kekal ke akhir hayat... 19.3.2011 hari sabtu dalam suasana mendung dan hujan lebat rahmat dariNYA selesai sudah walimatulurus abangku.. walau dugaan rintangan mendatang.. majlis tetap berjalan dengan kerjasama dari pada semua pihak yang terlibat menjayakan majlis ini.. terima kasih semua..


tumpang sat...


ambil berkat hahahah..


macam bapak-bapak la...


huhuhhu...


sesi bergambar.. budak kecik ni tak mau turun pulak.. asyik nak ngetapel je..


budak kecik ni malu-malu kambing pulak...


majis berlangsung dalam suasana hujan lebat.. basah bajuku.. syukur rahmat dariNYA...


tersenyum memanjang budak berdua ni... sampai tak terkatup bibir... gigi rosak.. takda.. huhuh


bersama ibuku...


ibuku..


perarakan masuk penganti..


gendang dipalu pengantin baru.. duduk tersipu pengantin malu hahahha..


bunga manggar..


sempat posing sat walau ramai tetamu yang hadir..


para tetamu yang hadir..


huhuhuhu....


nomponi hhuhuhu best wo.... poket penuh hahahha..


piiiwit.. ade awek...


layanan istimewa buat tetamu hahahha...


bersama gadis pojaan hatiku hahaha..

ibuku, abangku, kakak iparku dan besan ibuku..


keluargaku..


abangku, ibuku dan kakak iparku..


adam budak nakal..


18.3.2011 belah malam mendendangkan lagu seri langkat berduet dengan anak buahku..


ui jaga-jaga nanti pelamin roboh..


13.3.2011 hari bahagia abang ku di rumah belah perempuan Jitra Kedah.

Tiada ulasan: