Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Sabtu, 1 Disember 2012

jalan kaki di maha 2012 - 29/11/2012

Selamat Datang
MAHA International 2012
23Nov-2Dis 2012
10pg-10mlm
MAEPS Serdang, Selangor.
besar dan luas hoho penat bertawaf ni....

 macam nak beli satu je ni...hehehe

wei apahal kepala aku hilang...
tak pro la penangkap gambar ni..

ha ni dia dah mula dah..
buat perangai...
nak dibawaknya balik...

ho.. ho..
pon.. pon..
adam surip bakal pemandu jentera berjaya hahhaha

teringin nak panjat sampai ke atas...
maklum la kat rumah takada batak la sikit hahaha...
tapi hajat tak kesampaian...

di pameran jentera..


kambing....
bek..bek..bek..

si penakut..
kambing lebih besar dari dia...

ni dia tanduk otai kambing..

ha siapa cakap kambing tak pandai posing...
tengok ni sambil tersenyum lagi...

di pameran perternakan....


ha ni la pengangkutan awal pertanian...
cantik siut basikal-basikal ni orijinal tu......
aku puntakada...


rangka ikan paus....
kecik budak n...

ha dia mula lagi dah...
habis anak-anak penyu tu pening dikerjakannya...
akak yang jaga pun hanya mampu tersenyum je. hahahahhah

di pameran perikanan..


di rumah Sabah..
tak acik ini orang..
patut la dia sibuk suruh orang tulis nama dalam buku pelawat..
rupanya dia dah kira dulu, dia yang ke 1000...
untuk pelawat yang ke 1000 dapat cenderamata buku Sabah..


 tarian zapin....

di rumah Johor..


di rumah Selangor...


pon...
pon...
tepi..
tepi..
budak pendek nak lalu...
Catat Ulasan