Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Khamis, 22 September 2011

suasana jamuan hari raya jps kuala langat 19 september 2011

<== ha... buat air ke mengayat tu...
ha.... dapat no fon ke... hahhah ==>
ragam si kilat & amir...

<== dia datang dengan lenggang lenggoknya..
ai tuan haji kilat kehausan ke..... ==>
lelong-lelong.. dua seringgit... dua seringgit..

<== haji amat yahya temenung jauh nampak.. tak cukup ke menu ye hahah
ngantuk ni... ==>
ai kak sal.. senang hati nampak.. mane baju raya..

<== siapa lebih hemsem hahahha
apa yang penting? kerjasama... ==>
penat ye bang..

<== selamat hari raya..
wei.. wei.. kerja-kerja... ==>
apa korang buat ni..

<== amir & kilat sibuk mengejas pa sistem..
orang kuat jps kuala langat haha ==>
ai sempat lagi posing kaksal..

<== hasan mamak & mani dreba..
ha ni impot dari jps sepang ==>
makcik-makcik sinoman di dapur.. rajin ye..

<== apa yang tak cukup ye..
kambing golek satu.... ==>
model wanita jps kuala langat hahha

<== aku jugak yang kena bancuh air.. air bulan madu... nice..
air.. air.. ==>
model tak berbayar ipin & kilat..

<== orang kuat jps.. sarom & khairi..
diantara tetamu yang hadir.. ==>
mani mabuk & tiru.. sedang melantak sate haha

<== orng kuat stor raja ismail yang bakal turun tahta hahah
dia datang dengan lenggang lenggoknya ==>
jd badaruddin melayan tetamu..

<== dah kenyang ke kak sal..

Tiada ulasan: