Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Rabu, 14 Mei 2014


Facebook

Halaman Utama
Pos




Tetapan Akaun

Search for people, places and things



Ditaja

Ditaja
RHB Now Mobile Banking
www.rhb.com.my

Find out how every online banking transaction you make could be your chance to win a Samsu...

Rakuten Malaysia
rakuten.com.my


Discover the Laneige skincare range here and enjoy the best in skin hydration technology!
Aein Norain Othman dan Kasut Murah Bundle sukai ini.


PF Marketing
50% Off Design & Print


Exclusive deals. Canvas Print as low as RM78. Business Card start From RM88. Order Now.



Suka ·
325 orang menyukai PF Marketing.

Morinaga,Malaysia
Morinaga Chil-mil (1Plus)


Morinaga 配方奶粉分性质温和不加糖份。配方含益生元, 帮助促进肠胃健康减少肠胃问题如便秘、腹泻等。另外,也添加了核苷酸,加强孩子的体抗力。想申请试用装? 点击这。



Suka ·
Adinda Classic Epoh likes Morinaga,Malaysia.

Veet Malaysia
Be Beautiful & Confident!


Join now and stand a chance to win an exclusive makeover session with a celebrity!



Suka ·
PuTeri Farah dan Lien Nissmo menyukai Veet Malaysia.

Terkini
2010-an
2009
Disember
November
Oktober
September
Ogos
Julai
Jun
Mei
April
Mac
Februari
Januari
Born



Aein Norain Othman

RakanRakanMengikutiPesanan

Garis masaPerihalGambarRakan6 Rakan Bersama
Lagi


Aein Norain Othman
Garis masa
2009









Perihal



Bersekolah di SMKGP


Lives in Johor Bahru


Berasal dari Brussels, Belgium


Berkahwin dengan anda




Gambar · 640









Rakan · 6 Rakan Bersama


Anna Nna


Rafidah Othman


Atie-Qah Othman


Hadi Othman


Zuranea Izzuddin


Rasidah Othman





Lokasi



Hospital Tengku Ampuan Rahimah(HTAR),Klang — bersama Dhom Ynas.lebih kurang 2 bulan yang lalu


Dalam Bilik Sambil Picit Kepala Yg Sakit Nih!!!berasa sedih.lebih kurang 3 bulan yang lalu


Klinik Johorlebih kurang 3 bulan yang lalu


Amway,HQberasa letih.lebih kurang 4 bulan yang lalu




Muzik · 4

Shylla


Sarah Raissuddin


Botanical

Minta
Ask Aein for a music recommendation




Filem · 3

Cuti-Cuti Cinta


Huh ! Unlike ur status


HANTU KAK LIMAH BALIK ...

Minta
Ask Aein for a movie recommendation




Rancangan TV · 12

Setia Hujung Nyawa


TVAlhijrah


SpongeBob SquarePants


MasterChef Malaysia


Maharaja Lawak


I Love Spongebob and P...

Minta
Ask Aein for a TV show recommendation




Buku · 2

Pemilik Rahsia HATI


Skuterama

Minta
Ask Aein for a book recommendation




Aplikasi dan Permainan · 4

Cheah's Football Memor...


Social Casino


My Family





Sukaan · 491

Amboi amboi amboi ambo...


Sarimah Signature Seri...


House of Zam Zam


Amber Walk


Property Talks


Anas Anis JAMU SERI DE...





Kumpulan · 14



Mummypink Beauty Collections
14 ahliassalamualaikum..khas untuk agen...




Nota · 4

Aku Dan Sepi
Oleh Aein Norain Othman · 3hb Januari 2013
Sunyi dan sepi \Tiada bintang yang berkelipan di langit yang biru Tiada Kawan untuk ku ... Lihat Lebih Banyak
Suka ·

Untuk kamu
Oleh Aein Norain Othman · 2hb Januari 2013
Raut wajah mendamaikan Dan sesuci selembut hatimu Sinar mata mempersona Bagai gugur ... Lihat Lebih Banyak
Suka ·
1



Awal 2014
SOROTAN

Awal 2014





Dhom Ynasmengepos ke‎Aein Norain Othman
29hb Januari berhampiran Kampong Sungai Sireh
Isteriku Aein Othman semakin tenat ...mohon doa dari kalian semua moga ia kuat jalani ujian yang diberikan..

1134Suka · · Promosi







Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Kelab Soal Jawab Ibu & Bakal Ibu Comel.
3hb Januari

KUAH YONG TAU FOO
sumber : myresepi.com

Bahan-bahan ( 5-6 orang )
10 tangkai cili kering
gula melaka ...Lihat seterusnya.. — bersama Hana Yuri dan Nurul Azhan.


Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman telah mengongsi status Anggun Butik III.
3hb Januari

Tip Penjagaan Tudung Berawning :-

* Rendam tudung seketika di dalam air bercampur pelembut ataupun bahan pencuci selama 5 minit, kemudian bilas dengan air bersih dan jemur di kawasan yang redup (di tempat cahaya matahari yang tidak terlalu terik).

* Pastikan tudung tidak diramas ketika mencuci, cukup dengan hanya mencelup, usap menggunakan tangan di bahagian yg kotor dan mengangkatnya beberapa k...Lihat seterusnya..

1Suka · · Kongsi










Kesukaan · 2014
Menyukai Sarimah Signature Series Kekal Sihat & Menawan



2013
SOROTAN

2013





Aein Norain Othman
31hb Disember 2013
Semoga kuat n tabah utk mgharunginye.. demi dia, dia n semuanya.... — dengan Dhom Ynas di Hospital Tengku Ampuan Rahimah(HTAR),Klang.


83Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 23hb Disember hingga 30



Aein Norain Othman
24hb Disember 2013
Doaku setiap hr...


4Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 22hb Disember hingga 23



Aein Norain Othman menukar gambar profilnya
23hb Disember 2013


11Suka · · Kongsi








Aein Norain Othman posted a picture on PicBadges.
23hb Disember 2013



'AGENJSD'


Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Disember hingga 22



Aein Norain Othman
13hb Disember 2013 berhampiran Kampung Kangkar Pulai
Seminggu nie kemaruk tgk cite2 lama... Anak buluh betong, jula juli bintang 3, jula juli bintang 7 byk lg sampai lupa dah tajuknye..hihihihi — berasamengagumkan.

71Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 3hb Disember hingga 12



Aein Norain Othman
3hb Disember 2013


51Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb Disember hingga 3



Aein Norain Othman
1hb Disember 2013 berhampiran Kampung Kangkar Pulai
Sedapnye......


62Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 26hb November hingga 1hb Disember



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Pemilik Rahsia HATI.
26hb November 2013
Are Deq Are Ngah for u...
With Abdillah Adi.


21Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb November hingga 26



Aein Norain Othman telah menukar foto kulitnya.
15hb November 2013

1Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 11hb November hingga 14



Aein Norain Othman telah menukar foto kulitnya.
12hb November 2013

1Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 10hb November hingga 11



Aein Norain Othman
11hb November 2013 berhampiran Petaling Jaya
My fasilitator is Azzam Sabtu not Azam Ateh..... Hihihi

63Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
11hb November 2013
Training..... — berasa letih di Amway,HQ.


64Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb November hingga 10



Aein Norain Othman
10hb November 2013
Ehmmmmm..... Nk coklat....

51Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb November hingga 9



Aein Norain Othman
2hb November 2013 berhampiran Kampung Kangkar Pulai
Nk g sek ye jacob.. Sampai tido pun pelok pencil box... Hihihihihi


4Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
2hb November 2013
Saya dh pulang...... — di Taman Pulai Indah, Johor Bahru, Johor.


64Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb Oktober hingga 1hb November



Married Dhom Ynas
18hb Oktober 2013
Lihat Persahabatan


88Suka ·







Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Cosmas Jep.
2hb Oktober 2013
Are Deq Are Ngah betul kn..
Bersama Lily Kasih dan 47 yang lain.


34Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
1hb Oktober 2013
Semua di jemput hadir.... — bersama Normah Mohammad dan 47 yang lain.


3220Suka · · Stop Notifications · Kongsi







Aein Norain Othman
15hb September 2013
andai keterlanjuran kata ku membuat kau terluka maafkan aku.....#sayangBsayang... Are Deq Are Ngah

61Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
8hb Ogos 2013 melalui Microsoft
sahabat selamanya
Made with Windows Live Movie Maker (http://download.live.com/).



341Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
30hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Redha dgn segala2nya.... Semoga semuanye berjln dgn sempurna tanpa myakiti hati sesiapa....

71Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
27hb Januari 2013 berhampiran Lima Kedai
Semoga aku tabah dan kuat utk mengharunginye.....

61Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 24hb Januari hingga 26



Aein Norain Othman
24hb Januari 2013


4Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 22hb Januari hingga 24



Aein Norain Othman
23hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai


6Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 19hb Januari hingga 22



Aein Norain Othman
20hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai


9Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 19hb Januari



Aein Norain Othman
20hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Dah 1 hr hujan.. Bile hujan cuaca sejuk.. Bile sejuk kaki ku bisa dh sampai ke lutut.. Aduhai, kaki oh kaki....

55Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
18hb Januari 2013
Amboi, ramainye staff lelaki... Staff perempuan 2 org aje... Yg lelaki manis2 semuanye.. Hihi [via Celcom SMS]

93Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 15hb Januari hingga 18



Aein Norain Othman
16hb Januari 2013
"Saya harap awak sudi tunggu saya sebenarnya, saya perlu sedikit masa lagi untuk baiki diri -> lebih bersedia, lebih beriman". Tapi, jika awak dah tak mampu bersabar, it's okay.. Saya doakan awak BAHAGIA.Awak memang patut dapat yang lebih baik....

72Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 13hb Januari hingga 15



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood.
14hb Januari 2013
mmg dh lipat tp hati masih sakit...
kata kata nasihat


31Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 13hb Januari



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Buku Resepi.
13hb Januari 2013
nie kuih fav nie.... sedapnye.....

KUIH SAGU
Oleh: Syim Azmi
cc : www.facebook.com/bukuresepi

Bahan-Bahan :
...Lihat seterusnya.. — bersama Asmah Razak dan 49 yang lain.


33Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Januari hingga 13



Aein Norain Othman
13hb Januari 2013
Sedapnye roti jala nie....


107Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
12hb Januari 2013
Benda yg sikit di kongsi2 dpt berkat.... Biarlh org buat kite tp kite jgn buat org... Ikhlas kan hati n satu hr nnt pasti ada pembalasan...

83Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb Januari hingga 12



Aein Norain Othman
10hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Entah apa lagi yg mereka tak puas hati ek.... Tak pe, hari nie hari ko, esok lusa hari aku.... Tuhan Maha Adil dgn umatNya....

55Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
9hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Ya Allah, apa lg ujian yg akan kau berikan kpd dia... Aku dah tak sanggup lg lihat dia menderita.... Berilah rahmat ke atas dirinya.... Aamin

92Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb Januari hingga 9



Aein Norain Othman
9hb Januari 2013


921Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 5hb Januari hingga 8



Aein Norain Othman
5hb Januari 2013
aktiviti wajib sebelum tido BERANGAN dan SENYUM sorang2... hahahahhhaahhaahha

73Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 3hb Januari hingga 5



Aein Norain Othman
4hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Tahun nie sy nk kek mcm nie.... Ada sape2 nk bg tak?


103Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 3hb Januari



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Koleksi Ayat-Ayat Cinta.
3hb Januari 2013
Are Deq NaOmei
Orang yang paling bahagia adalah orang yang melupakan keburukan orang lain terhadap dirinya... — bersama Iip Latifah dan 46 yang lain.


41Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 2hb Januari hingga 3



Aein Norain Othman
3hb Januari 2013
Aku Dan Sepi
Sunyi dan sepi
\Tiada bintang yang berkelipan di langit yang biru
Tiada Kawan untuk ku berkata-kata dan bersenda
Ku nanti dikau....
Dengan harapan yang penuh kasih tak ternilai rasa
Akhirnya........
Teruskan Membaca ...

Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
3hb Januari 2013 berhampiran Kangkar Skudai
Only u.....


5Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
3hb Januari 2013
Tuhan tolonglah ku rindu dia, kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu...... — di Tepi Pantai Danga Bay Johor Bahru..


46Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb Januari hingga 2



Aein Norain Othman
2hb Januari 2013
hehehhehh.... so sweet..


6Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 1hb Januari



Aein Norain Othman
2hb Januari 2013
Alhamdulilah.... klau tak cuba kita tak tahu.... mudah2an ini yg terbaik utk ku.. walaupun baru terima kabar angin, tp ia sudah mampu buat aku tersenyum.. klau mmg betul itu lah kenyataannye, THANKS YA ALLAH..

42Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
2hb Januari 2013
Untuk kamu
Raut wajah mendamaikan
Dan sesuci selembut hatimu
Sinar mata mempersona
Bagai gugur seluruh jantungku

Aku Ingin engkau tahu...
Teruskan Membaca ...

1Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 1hb Januari



Aein Norain Othman
2hb Januari 2013
Adakah Kau Setia
sejak aku mengenali dirimu
bermacam dugaan yang kuhadapi
adakala tersentuh rasa hati
adakala cemburu melukai
namun aku tempuhi dengan sabar
...
Teruskan Membaca ...

Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
2hb Januari 2013
Kau Tetap Ku Hajati
Andai kita hidup besama
Hari ini dan seterusnya
Sedangkan kita sama
belum cukup betah
Mengharungi lautan
Entah berapa luasnya...
Teruskan Membaca ...

Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 1hb Januari



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Bercinta Selepas Nikah.
1hb Januari 2013

Betulkan??

Via Syurga Itu Impian Setiap Orang (JomLike) — bersama Cik Daya Nur dan 44 yang lain.


421Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 1hb Januari



Aein Norain Othman
1hb Januari 2013


4Suka · · Kongsi









Peristiwa Hidup

Married Dhom Ynas





Tempat · 2013
Telah melawat 16 Tempat.


Aein Norain Othman telah berada di Hospital Tengku Ampuan Rahimah(HTAR),Klang dan 15 tempat yang lain
Lihat Semua Cerita





Kesukaan · 2013

House of Zam Zam

Amber Walk
+82



2012
SOROTAN

2012





Aein Norain Othman
31hb Disember 2012
hari ni hari terakhir 2012, esok 2013 menjelma... tahun 2012 penuh dengan suka dan duka.. mudh2an tahun baru nie akan menjadi lagi baik dari tahun2 sebelumnye.. semoga impian dan harapan ku menjadi kenyataan.. aamin...

82Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Disember hingga 30



Aein Norain Othman
29hb Disember 2012
aku paling pantang org tel pas tue dia boleh tanye nie sape?
ko tel aku sepatutunye aku yg tanye ko siapa... menggong punya org..

101Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 25hb Disember hingga 28



Aein Norain Othman telah menukar foto kulitnya.
26hb Disember 2012

66Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 20hb Disember hingga 25



Aein Norain Othman
20hb Disember 2012


Toing toing toing toing toing....


Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (OST Adam & Hawa) Lirik
Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza - Muara Hati (OST Adam & Hawa) Lirik Cinta terpisah ruang waktu Tetap cinta bersatu dalam hatiku Walau raga kita tak mungkin ber...




1Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Disember hingga 20



Aein Norain Othman
12hb Disember 2012
Ada ciri-ciri umi mithali tak? Hihihi...


197Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 11hb Disember hingga 12



Aein Norain Othman
11hb Disember 2012
Aku tanam SAYANG tp DISAKITI,
Aku tanam CINTA tp DIKHIANATI,
Aku tanam RINDU tp TAK DIHARGAI.....
Akhirnye lebih baik aku tanam sayur dapat hasilnye...

91Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 7hb Disember hingga 11



Aein Norain Othman menukar gambar profilnya
8hb Disember 2012


48Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 5hb Disember hingga 7



Aein Norain Othman
6hb Disember 2012 berhampiran Lima Kedai
Ye, saya mmg tak suke bersolek so apa masalah awak dgn muke saya... Janji sy selesa itu sudah lebih dr cukup.. Buat apa mghabiskan duit utk beli alat2 solek yg blum tentu mjaga kulit muke kite... renung2 kan lah...

91Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 2hb Disember hingga 5



Aein Norain Othman
3hb Disember 2012


Pertama kali ku dengar suaramu, sayunya hatiku merindui dirimu, walaupun belum kita bersua muka, namun aku tetap jatuh cinta........ ( terus jatuh cinta dgn lagu nie )


Kristal - LUAHAN HATI (LYRICS)
This video fully created by EFSStudios. Enjoy it!




9Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb Disember hingga 2



Aein Norain Othman
1hb Disember 2012 berhampiran Kangkar Skudai


65Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb November hingga 1hb Disember



Aein Norain Othman
28hb November 2012
Keranamu Ain.....


912Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 21hb November hingga 28



Aein Norain Othman
21hb November 2012 berhampiran Kangkar Skudai
Alhamdulilah, syukur ke atasNya.... Termakbul juga impian n harapan selama nie.. Mudah2an rezeki aku bertambah baik utk hari2 seterusnya... Thanks Ya Allah atas segala2nya...

91Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb November hingga 21



Aein Norain Othman
14hb November 2012
Salam maal hijrah utuk semua rakan2 FB.. Doaku untuk tahun ini agar dimurahkan rezeki seisi keluaraga, di sihatkan tubuh badan dan moga tahun nie menjadi lebih baik dari tahun2 seblumnye.. dan moga dipercepatkan jodoh ku.. aamiin yg rabbal alamin...

191Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 30hb Oktober hingga 14hb November



Aein Norain Othman
31hb Oktober 2012


Sy btl2 keliru..


Keliru Nurul & Ajai




1Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Oktober hingga 30



Aein Norain Othman
29hb Oktober 2012
Amin...


52Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 16hb Oktober hingga 28



Aein Norain Othman
17hb Oktober 2012
Dah mkn tp lapar lg....hehehehehe makin tembam klau asyik lapar aje...

75Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 10hb Oktober hingga 16



Aein Norain Othman
11hb Oktober 2012
Hari nie sy rajin... Pg2 dh bgn utk masak.. Bwk bekal jimat sikit.. Ayam masak sambal + sayur goreng.... Jempt mkn kwn2 [via Celcom SMS]

84Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 4hb Oktober hingga 10



Aein Norain Othman
4hb Oktober 2012
nk g sini, duduk2 tenang kan pkran.. mesti best kan.. tgk matahari muncul n tenggelam.... bila lah ye...


92Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 2hb Oktober hingga 4



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Huh ! Unlike ur status.
2hb Oktober 2012

SAYA KERJA KERAS, SAYA SEDAR, SAYA BUKAN ORANG KAYA
RENUNG -RENUNGKAN


613Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb September hingga 2hb Oktober



Aein Norain Othman
28hb September 2012
GEMOK.... oh tidak.......

73Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 22hb September hingga 28



Aein Norain Othman
22hb September 2012
Jemput mkn semua... Hihhihi


63Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb September hingga 22



Aein Norain Othman
18hb September 2012
DS002
Saiz M,L,XL,2XL — bersama Rafidah Othman dan 5 yang lain.


87Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
18hb September 2012
Denim Straight Cut (3 gambar)


12Suka · · Kongsi



Lagi kiriman dari 14hb September hingga 18



Aein Norain Othman
15hb September 2012


521Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb September hingga 14



Aein Norain Othman
10hb September 2012
Org kata " tak kenal maka tak cinta " tp aku ubah " dah kenal tak mungkin bercinta ".... Hahahahhahaha [via Celcom SMS]

122Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 3hb September hingga 9



Aein Norain Othman
3hb September 2012
Dulu zaman sek rendah kopok nie plg sedap, plg manis n besar... Skrg, hampeh btl rasanye.. Dh lah kecik, tawar, rasa jagung pun x de.. Yg sama dr dulu sampai skrg hanyalh harganye 10sen...


84Suka · · Stop Notifications · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb Ogos hingga 3hb September



Aein Norain Othman
19hb Ogos 2012
Anak2 ku....


82Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 17hb Ogos hingga 18



Aein Norain Othman
17hb Ogos 2012 melalui Kad raya
Dapatkan kad raya facebook anda.dan edarkan kepada rakan2.click sini->
https://www.facebook.com/kadkahwinlovely?sk=app_351179851629338 — bersama Anna Nna dan 25 yang lain.


142Suka · · Stop Notifications · Kongsi





Lagi kiriman dari 13hb Ogos hingga 17



Aein Norain Othman
13hb Ogos 2012
Ada sseorg ruh sy baca doa nie....


54Suka · · Kongsi







Dhom Ynasmengepos ke‎Aein Norain Othman
13hb Ogos 2012
nah kambing sekor.. dah jangan nangis2...


25Suka · · Stop Notifications · Promosi · Kongsi





Lagi kiriman dari 31hb Julai hingga 12hb Ogos



Aein Norain Othman
31hb Julai 2012


85Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
20hb Julai 2012
Salam jumaat semua... Mlm nie tarawikh yg pertama, jom kwn2 kite tunaiknnye.. Semoga amalan kita tahun nie semakin bertambah n d berkati oleh- Nya.. [via Celcom SMS]

63Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb Julai hingga 19



Aein Norain Othman
8hb Julai 2012
Alhamdulilah, langkah pertama dh siap.. tggu langkah kedua plk.. amin... Ya Tuhan ku, moga usaha ku x sia2..

72Tidak suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 6hb Julai hingga 8



Aein Norain Othman
6hb Julai 2012
baru open file aje hati dh berdebar2.. kenapa ek??? x nk mengharap sgt takut nnt aku yg frust.. tp mudah2an semuanye berjalan dengan lancar.. Ya Allah, Ya Tuhanku permudahkan lah urusan ku agar semuanye berjalan dgn lancar.. Amin

72Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 27hb Jun hingga 6hb Julai



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar KaMi PeNcInTa KuCiNg.
27hb Jun 2012

Bersama Zuni As San dan 43 yang lain.


61Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 25hb Jun hingga 27



Aein Norain Othman
25hb Jun 2012
Muslimah Wawa Flower (12 gambar)


Suka · · Kongsi





Aein Norain Othman
25hb Jun 2012
Muslimah Junior Part 1 (23 gambar)


Suka · · Kongsi





Aein Norain Othman
25hb Jun 2012
Muslimah Wawa Cotton (13 gambar)


Suka · · Kongsi



Lagi kiriman dari 22hb Jun hingga 25



Aein Norain Othman telah menukar foto kulitnya.
22hb Jun 2012

41Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
22hb Jun 2012
Muslimah Junior... (17 gambar)


Suka · · Kongsi





Aein Norain Othman
22hb Jun 2012
Baju Muslimah Murah2 (82 gambar)
Mari cuci2 mata di album muslimah sy.. murah2 aje.. jika berminat PM sy ye.. saiz dari XS hingga 3XL... Selagi stok masih ada..


21Suka · · Kongsi



Lagi kiriman dari 17hb Jun hingga 22



Aein Norain Othman
18hb Jun 2012
Iman & nia.....
Cyg byk2 — bersama Anna Nna dan 10 yang lain.


1011Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 15hb Jun hingga 17



Aein Norain Othman
15hb Jun 2012
bila tgh kejar masa time tu lh ko nk rosak, bile time duit tgh kuar byk mcm2 hal yg dtg.. btl2 dugaan lh bulan nie... x pasal2 kena basuh bj guna batu sungai.... nk tercabut tgn dibuatnye.. mgkn ada hikmah di sebalik dugaan ini...

78Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 20hb Mei hingga 15hb Jun



Aein Norain Othman
21hb Mei 2012
Nasi Lemak Pattaya......


52Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb Mei hingga 20



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Kaki bising dot com.
18hb Mei 2012
pulangkan blk cz sy x nk hati sy hancur kt simpanan awk...
— bersama Fatin Amalina dan 44 yang lain.


63Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Mei hingga 18



Aein Norain Othman
14hb Mei 2012


55Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
14hb Mei 2012
Udang butter sos tiram madu....


64Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 7hb Mei hingga 14



Aein Norain Othman
7hb Mei 2012
My new kitten ( coffee, susu, mocha,orange n cincau )


105Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 2hb Mei hingga 7



Aein Norain Othman
2hb Mei 2012
Jodoh itu Rahsia Allah...,
Hanya Dia sahaja yg tahu siapa jodoh kita dan siapa yg terbaik utk kita...
pada mereka yg SUKA sgt menghina org2 yg blum ada jodoh, ingatlh bahawa anda seolah2 menghina YANG MAHA ESA..
Kita hanya mampu merancang tp TUHAN yg menentukan segalanye...

139Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 27hb April hingga 2hb Mei



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar 테마.
28hb April 2012

kenalilah siapa dia sekarang bukan siapa dia yang dulu... — bersama Nike Hidayatidan 29 yang lain.


51Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 22hb April hingga 27



Aein Norain Othman
23hb April 2012
Klau dh semua keje ko aku buat, apa kata gaji ko semua bg kt aku... Br adil n saksama.. [via Celcom SMS]

83Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
21hb April 2012
Klau nk bjual pun biarlh ikhlas... Nie dgn plastik2 ko goreng... Klau bdk2 yg mkn, x pasal2 tcekik...


86Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb April hingga 21



Aein Norain Othman
19hb April 2012
Br keje bank dh berlagak, blum lg jd menteri... [via Celcom SMS]

72Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 18hb April



Aein Norain Othman
18hb April 2012
Menghitung hr nk branak.... Dh sarat bebenor...


54Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb April hingga 18



Aein Norain Othman telah menukar foto kulitnya.
8hb April 2012

2Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
5hb April 2012
Ehmmmm.......sedapnye


96Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 2hb April hingga 4



Aein Norain Othman
2hb April 2012


62Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 24hb Mac hingga 2hb April



Aein Norain Othman telah berkongsi pautan.
24hb Mac 2012
Penantian 1 penyiksaan....

FEBIANS - Penantian
Layannnn.........


73Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb Mac hingga 24



Aein Norain Othman
18hb Mac 2012
Dh b'ansur pulih, mcm2 aksi dia uat....


52Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 16hb Mac hingga 18



Aein Norain Othman
16hb Mac 2012
My pho pho kena demam selsema... Ciannye...


56Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb Mac hingga 16



Aein Norain Othman
8hb Mac 2012
Kertas2 yg membuat aku MENGONG setiap bulan....


57Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 29hb Februari hingga 8hb Mac



Aein Norain Othman
1hb Mac 2012
Nk g holiday lh... nk tenangkn pkran.. [via Celcom SMS]

810Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 25hb Februari hingga 29



Aein Norain Othman
25hb Februari 2012 berhampiran Johor Bahru
~✿..Aku bukanlah seorang gadis yang CEREWET dalam memilih PASANGAN HIDUP..siapalah diriku ini untuk MEMILIH berlian sedangkan aku hanya SEBUTIR PASIR yang wujud di mana-mana..tetapi aku juga punyai KEINGINAN seperti gadis lain, DILAMAR lelaki yang bakal dinobat sebagai AHLI SYURGA, memimpinku ke arah tuju yang satu..bukan rupa yang ku impikan, bukan harta yang ku inginkan..tetapi sandaran AGAMA yang ada dalam dirimu yang ku PERLUKAN..aku akan berasa amat BERTUAH andai dapat menjadi tiang seri ataupun sandaran PERJUANGANMU..✿~

175Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 16hb Februari hingga 25



Aein Norain Othman
16hb Februari 2012 berhampiran Johor Bahru
Tutuplah hatimu pada orang yang tidak pernah menghargaimu, tetapi titiplah perasaan mu kepada orang yang tidak pernah jemu menunggumu walau sedaya upaya kamu menolaknya.

113Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 10hb Februari hingga 16



Aein Norain Othman
10hb Februari 2012 berhampiran Johor Bahru
ada sape2 tahu x mcm mana nk remove timeline...

1Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
9hb Februari 2012
Dia yg uat org mara.... Sape suruh... [via Celcom SMS]

38Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Januari hingga 9hb Februari



Aein Norain Othman
12hb Januari 2012
alhamdulilah, syukur keatas rahmat-NYA...
saya masih bernafas shgga usia 27thn..
Terima kasih ALLAH SWT, Terima kasih mak ayah dan keluarga.. ain sayang kalian semua.. x lupa juga buat teman2 yg mengingati tarikh ini n yg mendoakan yg terbaik buat saya....
Tahun nie ramai yg mendoakan cepat kahwin.. amin.....

117Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb Januari hingga 12






Tempat · 2012
Telah melawat 29 Tempat.


Aein Norain Othman telah berada di Morib beach, Banting , Selangor dan 28 tempat yang lain
Lihat Semua Cerita





Kesukaan · 2012

ZR Health & Beauty

Slimming Beauty Shape PLUS
+152



2011
SOROTAN

2011





Aein Norain Othman
29hb Disember 2011
Reject keje org bkn main hebat n tip top... Tp rupa2 nye tahu reject aje, bile ruh dia yg uat hampeh... [via Celcom SMS]

53Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 26hb Disember hingga 28



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Aku Lalai Dengan Perintah-Mu Ya Allah.
26hb Disember 2011

☻♥☻
/█\/█\
.||.||.
SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU......Lihat seterusnya.. — bersama Mysarrah Zalani dan 6 yang lain.


411Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 20hb Disember hingga 26



Aein Norain Othman
20hb Disember 2011 berhampiran Johor Bahru
Jodoh KITA smua ketentuan-Nya. wlau yakin atau bjanji setia mcm mna sklipun, tpi klu da Allah tentukan dia BUKAN untuk kita.. dia tetap BUKAN untuk kita.
so belajarlah untuk menerima hakikat, bahawa, bercinta selepas kawin adalah cinta yg TERbaikkk. (◕‿-)♥♥♥

81Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
20hb Disember 2011
G holiday dpt relax tension, blk holiday tension 5x ganda dr sblm g holiday...huhuhuhuhuhuhuhu [via Celcom SMS]

43Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 19hb Disember



Aein Norain Othman bersama dengan Atie-Qah Othman.
19hb Disember 2011


24Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Disember hingga 19



Aein Norain Othman
15hb Disember 2011
Nia cyg... — bersama Hadi Othman dan Zuranea Izzuddin.


24Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 4hb Disember hingga 14



Aein Norain Othman telah mengongsi status 테마.
4hb Disember 2011

KISAH CINTA ORANG MUDA REMAJA

Pakwe : sy cukup mecintai awk lbh dr segalanya
Makwe : betul ke?
Pakwe : semestinya betul dan tiada keraguaanya lg sygku
Makwe : buktinye?
Pakwe : lautan api sanggup sy redah
Makwe : waa awk tahu ke lautan api tuu ape?
Pakwe : x,nape?
Makwe : kalau awk nak masuk neraka(lautan api) pergilah seorang seorang sy tak nak,kan lebih indah awk cakap " sy sanggup menikahi awk demi cinta kita kerana ALLAH "

p/s : Bercakaplah megikut kemampuan bkn mengikut kemahuan (^^,)

23Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 29hb November hingga 4hb Disember



Aein Norain Othman
29hb November 2011
Mlm2 mcm nie lapar plk perut... Apa lg masak nasi goreng kg + ikan masin, peh.... Kenyang perut dbuatnye... Hehehehehehehe [via Celcom SMS]

23Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 21hb November hingga 29



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Ikut Suka Hati Aku La Nak Tulis Status Ape Pun,kau Terasa Pesal?
21hb November 2011
klau indon main kt malaysia, ada ke dia naik keta kebal.... x de kan... so pk lh sdiri..

NIE LA KENDERAAN YANG MEMBAWA PEMAIN KITA MASUK KE DALAM STADIUM GELORA BUNG KARNO.KERETA NIE KALAU D MLAYSIA D PNGGIL KERETA KEBAL....bayangkan......nk main bola sepak d indonesia sampai mcmnie sekali.....


32Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
21hb November 2011
go harimau go......
harimau boleh... patahkan kedua2 sayap garuda.. biar dia x leh terbang tinggi....

61Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb September hingga 21hb November



Aein Norain Othman
12hb September 2011
Biar x pandai tp jgn sombong... =p [via Celcom SMS]

65Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb September hingga 12



Aein Norain Othman
9hb September 2011
dlm setiap perhubungan n persahabatan perlu ada KEIKHLASAN n KEJUJURAN....

63Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb September hingga 9



Aein Norain Othman
9hb September 2011
"Jika kau pk kan kekalahan, kau hampiri kegagalan, jika kau pk kan kemenangan, kau hampiri kejayaan..." [via Celcom SMS]

46Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 7hb Ogos hingga 8hb September



Aein Norain Othman
8hb Ogos 2011
Menu bbuka puasa hr nie = bubur + kangkung goreng belacan + telur asin + sambal ketuk + ikan goreng..... [via Celcom SMS]

47Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 18hb Julai hingga 7hb Ogos



Aein Norain Othman
19hb Julai 2011
Ckplh kt semua org yg kau x slh, yg slh semua aku yg buruk semua aku.. Ada aku kesah?? 1 hr nnt kebenaran pasti akn ada.. Whateverlh.... [via Celcom SMS]

48Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 15hb Julai hingga 18



Aein Norain Othman
15hb Julai 2011
Mudah2an semua urusan esok berjalan dgn sempurna spt yg diharap2kan....

43Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Julai hingga 15



Aein Norain Othman
14hb Julai 2011
Jangan nk berlagak bagus laa.... zaman skrg x sesuai nk berlagak2 cz sape blagak hidup x aman..hahaahahahhahahahhahaaah

48Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 5hb Julai hingga 14



Aein Norain Othman
5hb Julai 2011
PoOr- pOot (28 gambar)


31Suka · · Kongsi



Lagi kiriman dari 24hb Jun hingga 5hb Julai



Aein Norain Othman
25hb Jun 2011
Ayam masak merah + kailan goreng + sambal tumbuk + ikan kering kapak.... ehmmm.... dh lama x masak, so hr nie nk masak memasak... hehehhehehehheheheehh

36Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Jun hingga 24



Aein Norain Othman menjawab 7 soalan.
13hb Mei - 13hb Julai

MALAYSIA vs ARSENAL : Adakah anda setuju TIADA LIVE di ASTRO malam ini ?
TAK SETUJU!!!
Adakah anda setuju Perhimpunan BERSIH 2.0 diadakan?
TIDAK SETUJU
Siapakah yang bakal bergelar Juara Maharaja Lawak pertama?
SEPAH
4 lagi



Lagi kiriman dari 9hb Jun hingga 12



Aein Norain Othman
9hb Jun 2011
" bkn ingin sesuatu yg terlalu sempurna tp ingin sesuatu yg menjamin masa depan..."

57Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Mei hingga 9hb Jun



Aein Norain Othman
28hb Mei 2011 melalui RelationShip in 2014




Fun with Friends :: Norain's friends as Hot CartoonsA lot of new fun options added.

=>: Norain's friends as Hot Cartoons
1:: Adik <=> Betty Boop
2:: Azmi <=> Little Mermaid...Lihat seterusnya..




22Suka · · Have fun with your friends · Kongsi





Lagi kiriman sejak 28hb Mei



Aein Norain Othman
28hb Mei 2011 melalui Friend-O-Meter
Check yours Friend-O-Meter @ http://apps.facebook.com/friend-meter/ — bersama Hazura Ura Hassan dan 8 yang lain.


41Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 27hb Mei hingga 28



Aein Norain Othman
27hb Mei 2011
Anda telah membahagiakan banyak orang,
Sedangkan anda sendiri hidup sengsara,
Dan anda membuat orang lain tertawa,
Sedangkan anda sendiri menangis,
Renungkan lah...
adakah anda tergolong dlm golongan org yg bahagia diatas kesusahan org lain...

510Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Mei hingga 27



Aein Norain Othman
14hb Mei 2011 melalui Profile Banner
Profile Banner Photos (10 gambar)



Lagi kiriman dari 29hb April hingga 14hb Mei



Aein Norain Othman telah berkongsi pautan.
29hb April 2011


Haida - Hajat
hajatku....


32Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 17hb April hingga 29



Aein Norain Othman
17hb April 2011
Panas marah, hujan marah... Ish2 x reti nk bsyukur dgn apa yg ada... Kan bagus panas sbb semua baju yg di basuh hr nie kering.... Alhamdulilah..., [via Celcom SMS]

46Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 11hb April hingga 17



Aein Norain Othman
12hb April 2011
Klau boleh d beli dh lama beli, tp masalahnye x leh nk beli... Yg manusia yg ada nie pun x faham2... JODOH PERTEMUAN AJAL MAUT semuanye dtgn yg MAHA ESA... kite hanya mampu mrancang.. [via Celcom SMS]

44Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman telah berkongsi pautan.
10hb April 2011
hahahahahhahahahhahhahahhha

Abi Hurairah & Usop - Soley Soley OST Hantu Kak Limah Balik Rumah
Abi Hurairah & Usop - Soley Soley OST Hantu Kak Limah Balik Rumah


57Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 24hb Mac hingga 10hb April



Aein Norain Othman
25hb Mac 2011
Org atasan sepatutnye " Memimpin atau Dipimpin " org bawahan... [via Celcom SMS]

43Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 17hb Mac hingga 24



Aein Norain Othman telah berkongsi pautan.
17hb Mac 2011


Bila Kau Kata Kau Sayang - Screen
rock purba kala


23Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 17hb Mac



Aein Norain Othman telah berkongsi pautan.
17hb Mac 2011


BUDAK KACA MATA - Cinta Tak Perlu Dipaksa


33Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Mac hingga 17



Aein Norain Othman
14hb Mac 2011
Masak gula durian, esok tggl beli roti aje... Ehmmm, x sbr nk mkn esok., =-D [via Celcom SMS]

515Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman menyukai pautan.
14hb Mac 2011


Berita Harian Mohon Maaf Atas Karikatur Tsunami Jepun
beautifulnara.com
Inilah kuasa Internet. Pengeluaran karikatur di atas di dalam Berita Harian hari ini telah menyebabkan "rage", kemarahan dan kebengangan yang amat sangat di


Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 6hb Mac hingga 14



Aein Norain Othman menyukai pautan.
6hb Mac 2011


permainan kepercayaan
apps.facebook.com/xqapnvgfetolwmrcsb


Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 6hb Mac



Aein Norain Othman menyukai pautan.
6hb Mac 2011


permainan kepercayaan
apps.facebook.com/xqapnvgfetolwmrcsb


Suka · · Kongsi





Lagi kiriman sejak 6hb Mac



Aein Norain Othman menyukai pautan.
6hb Mac 2011


permainan kepercayaan
apps.facebook.com/xqapnvgfetolwmrcsb


Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 20hb Februari hingga 6hb Mac



Aein Norain Othman
21hb Februari 2011
Kenapa mesti nk pilih yg cantik pd luaran.......? [via Celcom SMS]

71Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 10hb Februari hingga 20



Aein Norain Othman
11hb Februari 2011
Perangai aku bile marah @ tension, MAKAN..... klau selalu marah kompom mcm bola bdn nie...

65Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 16hb Januari hingga 10hb Februari



Aein Norain Othman
16hb Januari 2011 melalui ❤ SpeedDate App
2011 New Year's Card (12 gambar)


Suka · · Kongsi








Kesukaan · 2011

Aku Lalai Dengan Perintah-Mu Ya Allah

Fauziah Ahmad Daud
+156



2010
SOROTAN

2010





Aein Norain Othman
30hb Disember 2010
So hot... Kenapalh skrg susah sgt nk cool nie... Atau tahun 2011 aku akn mjd sorg yg pemarah.. Aduh hai,..... Mcm mana nk cool nie.... [via Celcom SMS]

21Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
29hb Disember 2010
Go safee.... Yahooo... [via Celcom SMS]

21Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
29hb Disember 2010
1 hari marah2, 1 hari tension, 1 hari membebel, 1 hari mgamuk.....
last2 badan mcm nk demam... silap hari bulan leh kena darah tinggi... aduiiiiiii
dari tak panas baran terus PANAS BARAN...

318Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Disember hingga 29



Aein Norain Othman
28hb Disember 2010
sedihnye.......... nape ianye terjadi seperti ini... tolong jgn terus myeksa jiwa ku.... aku pasrah diatas apa yg berlaku... apa yg pasti kau tetap miliku buat selama2 nye....aku berjanji akan terus myayangimu.... AMEN...

33Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 14hb Disember hingga 28



Aein Norain Othman
14hb Disember 2010
baru nk melupakn dia, tp dia dtg kembali... kembali mbawa harapan seperti dulu... adakah ini suratan atau hanya sekdar utk mbuatkn aku menaruh harapan..... jika dia bkn milik ku, aku pasrah....

28Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 11hb Disember hingga 14



Aein Norain Othman
9hb Januari - 12hb Disember melalui ▼ Books for Kids


nama anak korang yang best ! - haikal nur adamHasil: haikal nur adam

11
Suka · Komen · Ikuti Kuis ini


Apakah kelebihan anda - MemasakResult: Memasak

2
Suka · Komen · Take this Quiz
13 lagi



Lagi kiriman dari 6hb Disember hingga 11



Aein Norain Othman
6hb Disember 2010
Alhamdulilah.... semuanye terlaksana pada tahun lepas. mudah2an pada tahun baru ini apa yg aku niatkan n hajat kan akan terlaksana... AMIN...

514Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 8hb November hingga 6hb Disember



Aein Norain Othman
8hb November 2010
" rajin salah, malas pun salah, kena puji lagi lah salah...., tolong bg tahu apa yg tak salah pada mata KAU.?..,

212Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Oktober hingga 8hb November



Aein Norain Othman telah berkongsi gambar Anti-PKR Club.
28hb Oktober 2010
baca2 jgn x baca, terutamanye kpada pemandu2 wanita...
peringatan pada kaum hawa. mesti baca( saper nak share silakan)

Amaran pd Kaum Hawa

Amaran pada Kaum Wanita dan kepada sumer kaum perempuan yang memandu, Kes ni betul2 menakutkan.
...Lihat seterusnya..


21Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 23hb Oktober hingga 28



Aein Norain Othman
23hb Oktober 2010
" ajal maut jodoh pertemuan semuanye ditangan TUHAN".... kite sbg hambanye x payah lh dok menghina sgt insan2 yg masih lum berumah tangga walaupun dh berusia.... letakkn lh diri korang kt tmpt dia..... brcinta bagai nk rak pun klau i2 bkn jodoh tetap jugak x kahwin....... apalh korang nie, nama aje keje bagus2 sekolah tinggi2 tp otak senteng......

55Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 6hb Oktober hingga 23



Aein Norain Othman
7hb Oktober 2010 melalui Nokia
Sape bos aku ke dia?.. Sape yg patut uruskan aku ke dia? Bkn nk berkira tp klau semuanye aku, dia buat apa?.. Manusia kn, x pernah nk b'ubah...duit nk tp keje x nk buat......

28Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 26hb Ogos hingga 6hb Oktober



Aein Norain Othman shared WaLidz Van Der Vaart's Video.
26hb Ogos 2010
bkn kena penyepak aje tp lebih lg kot.....hahahahahhahaha
rasa-rasanyer org mcm nie leh kna penyepak x..???



4Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb Ogos hingga 26



Aein Norain Othman
9hb Ogos 2010
"selamat menyambut ramadhan al- mubarak buat teman2 di muka buku nie.., semoga kita melakukan ibadat ini dengan ikhlas n sempurna".....AMEN

46Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 27hb Julai hingga 9hb Ogos



Aein Norain Othman
27hb Julai 2010
"hidup biar sederhana, agar kite sentiasa bahagia untuk selamanye... kalau bahagia hanya kerana harta ia pasti x kekal lama..." carilah insan yg sanggup susah senang bersama kite......

43Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 6hb Julai hingga 27



Aein Norain Othman
6hb Julai 2010
" yahoooooooooooo,.... dpt ank sedara lagi....

211Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 1hb Julai hingga 6



Aein Norain Othman
1hb Julai 2010
" hr nie dr pg sampai lh ke blk, telephone x hbs2 berbunyi. entah apa2 masalah yg ada... pening kepala di buatnye.. org lain yg last minute buat keje. org lain yg kena taggung masalah....satu ofis dgr aku mengamuk mcm singa..... dh mcm aku pulak bos kt ofis tue... semuanye aku, aku n aku... WAHAI BIG BOS ku naik kan lh gaji kami agar kami rasa lebih di hargai setelah sekian lama mengabdikan diri... AMEN..

25Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
14hb Jun 2010 melalui @Smiles


mmuuuuuuuuwwwwwwwwaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Norain accepted a Mwaaaahhhhh in @Smiles.
I am the #14 smiles collector amongst my friends.




2Suka · · Smile at Me =) · Kongsi







Aein Norain Othman
3hb April 2010
kenyataan harap kasih tp malang tiada balasan kecewa sedih.... [via Celcom SMS]

29Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
23hb Mac 2010
btl ke org cakap "BIAR ORG BUAT KITE tp KITE JGN BUAT ORG".. bak kata pepatah sepandai pandai tupai melompat, akhirnye jatuh ke tanah jua...".... byk2 bersabar... baca surah Alamnashraq byk2 ok....

35Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
5hb Mac 2010 melalui ▼ Books for Kids


oh.. inilh yg di namakan cinta... didalam diam aku mencintaimu.....

cinta atau hanya suka? - cintaHasil: cinta
kamu cinta terhadap dia. Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang.Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga.Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku.Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.Saat kau MENCINTAI seseorang dan berada di sisinya maka kau akan menggenggam erat tangannya...CINTA adalah saat ia menangis dan kau akan membiarkannya menangis di bahumu sambil berkata, "Mari kita selesaikan masalah ini bersama-sama."CINTA adalah saat kau melihatnya kau akan berkata, "Buatku dia adalah anugerah terindah yang pernah Tuhan berikan padaku.."Pada saat orang yang kau CINTAi menyakitimu, kau akan berkata, Tak apa dia hanya tak tau apa yang dia lakukan."Pada saat kau CINTA padanya, kau akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus...CINTA adalah kau akan menemaninya tak kira bagaimanapun keadaanmu ketika itu.CINTA adalah hal yang memberi dengan rela.CINTA di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je.




16Suka · · Ikuti Kuis ini! · Kongsi





Lagi kiriman dari 28hb Februari hingga 5hb Mac



Aein Norain Othman
28hb Februari 2010 melalui My Top Fans
The top 8 fans of Norain are:
1) Adik Manjalong
2) Norul Ain
3) Faizal Wahadi
4) Bagong Amran
5) Siti Norfazalina...Lihat seterusnya..


15Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 27hb Februari hingga 28



Aein Norain Othman shared Skirt Bunga Bunga's Video.
28hb Februari 2010
budak2 pun pandai ek....heheheheheh... khas untuk seorang ibu... nasib baik blum jadi ibu lg...
::ibu dan facebook::
luahan hati seorang anak mengenai ibunya yg addicted in faceboking::



12Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 9hb Februari hingga 27



Aein Norain Othman
9hb Februari 2010 melalui ▼ Books for Kids


haaaaa.... yg nie btl... mmg x habis2 dr bulan lepas.... org lain dh relax n siap tido lg tp kite masih buat keje..siap bwk blk rumah lg...hahahahahah
apekah yg bermain difikiran anda??Result: kerja anda yg xhabes2
hahaha...gla wat keja hawo.. yg ko g men fb ni apsl..?hahahah




7Suka · · Take this Quiz! · Kongsi







Aein Norain Othman
31hb Januari 2010 melalui ▼ Books for Kids


ehmmmmm...... sape ni ek...

pasangan anda yang sesuai asal dari negeri mana? - selangorResult: selangor
pasangan anda yang sesuai adalah dari selangor..mungkin dia duduk shah alam ke? subang jaya ke? banting ke? bangi ke? serdang ke? balakong ke? mana2 jelah




3Suka · · Take this Quiz! · Kongsi





Lagi kiriman dari 12hb Januari hingga 30



Aein Norain Othman
12hb Januari 2010
ameen..... dh 25 thn rupanye.... ingat kn br aje habis SPM hahahahah.......

39Suka · · Kongsi










Kesukaan · 2010

missladyanashops

Cinta kirana
+66



2009
SOROTAN

2009





Aein Norain Othman
31hb Disember 2009
tension kt tmpt keje x hlg lg ditamb pulak tension dgn tukang jahit.. lain yg nak lain yg dbuatnye... pening2... nk hlgkan tension, mkn coklat sampai puas...hehehe [via Celcom SMS]

10Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
30hb Disember 2009
kenapa bila sesuatu ikatan t'putus di tgh jalan, semua org yg x tahu cite sbenar myalahkan pompuan... pada hal yg buat hal lelaki... cite sikit..... mentang2lh pompuan insan yg lemah, suke2 hati nk myalahkan pompuan...... lain kali dgr cite kdua2 belah pihak baru leh buat kesimpulan.... bile syg semua wangi bila dh x syg semua bau taik... taik kucing punye org.......

4Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
29hb Disember 2009 melalui iHearts


thanks ct ......


Aein received a Happy New Year Heart at iHeart.
My heart is now beating at 4 beats/minute.




1Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
22hb Disember 2009
ada org kata "jodoh pertemuan ditangan YANG MAHA ESA", tp ada yg kata "Klau x cari mcm mana nk jumpa"... Malah ada yg kata pulak "pulak perigi nk cari timba".. hehehe.. rasa2 mana yg betul ek.....

13Suka · · Kongsi





Lagi kiriman dari 13hb Disember hingga 22



Aein Norain Othman
13hb Disember 2009
" Bknnya teka-teki gurauan hati, Sekadar melindung kasih yang tersembunyi, Bukan mudah mencari kasih abadi, Dalam terang ia sembunyi...."

23Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
9hb Disember 2009
TENSION................................

4Suka · · Kongsi







Aein Norain Othman
1hb Disember 2009
kejujuran 2 penting dlm setiap perhubungan... tp nape ada yg tak jujur n tak setia....

2Suka · · Kongsi







Menyertai Facebook
13hb Oktober 2009

Suka · Komen







Born





Dilahirkan pada 12hb Januari
Hometown — Brussels, Belgium.

Suka · Komen




Perihal Bina Iklan Reka Halaman Pembangun Kerjaya Privasi Kuki Terma Bantuan

Facebook © 2014 · Bahasa Melayu


Dhom Ynas
Privacy Shortcuts



Suapan Berita


Pesanan


Acara
9+

Kelab barang lama (KEBAL)
1

KELAB BASIKAL LAMA


KELAB KAWASAKI KSR 110 MALAYSIA


Nota
9+

Geng helmet vintage


KSR ( KAWASAKI SMALL RIDER )


MYKSR.net lebih baik naik ksr dan pi togei!


:: BILA KUKENANG......SMTSA 00/01 ::


SKKB (1991-1996)
9+

AZURA MENGAMUK SEMALAYA



Semua Tandabuku





MORE FRIENDS (0)




Sembang (Off)


Al-Fatiah Buat Arwah Isteriku
Norain Binti Othman
21/02/2014
Jumaat 8.50 Malam
Catat Ulasan