Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Isnin, 22 Julai 2013

geng keldai ranggi iftar/berbuka puasa Coffe village cafe. pinggiran putrajaya, 20/7/13

jadi kopi pes la list ni dan add sapa yg nak join.
berbuka puasa/iftar
date: 20/7/13
RV:McD puchong tepi hiway.
Jam: 5.30pm
Tempat Iftar: Coffe village cafe. pinggiran putrajaya
buat masa ni yg on
1. ayoi
2. enal
3. nakata
4. sham tiger.
5. fab (kena pose )
6. ajim
7.wak shahir :O
8. sani
9. bibo ( kena pose )
10. man
11. jeng jeng jeng
12. jeng jeng jeng
13.pocong
14.faiz
15.asraff
16.fizan
17.sharul DBKL
18.Kecik oi! oi!
19.Am Moto kuat
20.QAi
21.Ejat
22.wawa(am punye :D)
23.Ann
24. syafiq izzat.
25.Fiena
26.Adib kajang 
27.Rafiq ruslie
28.fendy
29.ayu(kecik oi!oi! punya)
30. Esad alitalia

bajet sorang dalam rm20. kita order nasik berlauk kongsi la ramai2. air jag besar.
http://coffeevillagecafe.blogspot.com/?m=0






Tiada ulasan: