Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Sabtu, 2 Februari 2013

♡♡



♡♡A K U  I N G I N  K A U  T A H U♡♡  
♡♡Y A N G  A K U  B E T U L
♡♡ B E T U L  I K L H A S  D E N G A N  K A U♡♡

10/02/2013
 KANGKAR PULAI
JOHOR 
main-main kenal-kenal pelik je bunyinya, yang tahu akan kisah ni tahu la ceritanya, bak kata abang ipar dia macam kisah orang dulu-dulu,
ha ni la hadiah tahun baru china 2013 ni.. 

bukan kerata ni ya..

sirih,,


apam... eh bukan kek berlapis lapis aka bolu lapis kot..

ni cincin aka cencen..

ni aku tak tau, kain kot..

ni pak imam ambil berkat nak masuk rumah..

ha tu bakal besan mak..

ha ni pun sama bakal besan mak..

ha ni pak imam pak imam..

main main ni la eheheh

ha ni bakal menantu mam hehee..

kawan boleh tebeliak bijik mata hahahah..

ni penasihat mak hehehe

ops..ops...tinggi ye aku..

bakal orang rumah..

heheehe dah usia gangsa baru nak bertunang hahah

ni semua poyo...

boboiboy..

bob..

nama saya mohd sany..
















Catat Ulasan