Mungkinkah Tertawa

Haruskah ku padamkan.. kedukaan ini.. dengan titis airmata.. dan menyayat hati.. ataupun biar dalam.. keadaan bergini.. Haruskah diriku.. kembali disini.. di depan dirimu.. yang tiada suri.. mungkinkah tertawa.. aku menanti diri.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa.. Sejambak kasih bekal harapan.. terhapus di pertengahan jalan.. gugur bagaikan dedaunan.. tercemar kehormatan cinta.. Apa salahku.. hingga.. kau paling pada aku.. Aku bertanya pada.. diri oh mengapa.. mengapa kita setiai.. kehidupan.. aku tersiksa..

Sendiri Menyepi...

Sendiri menyepi.. Tenggelam dalam renungan.. Ada apa aku seakan ku jauh dari ketenangan.. Perlahan ku cari.. Mengapa diriku hampa.. Mungkin ada salah.. Mungkin ku tersesat.. Mungkin dan mungkin lagi.. Aku merasa.. Sendiri menyepi.. Ingin ku menangis.. Menyesali diri.. Mengapa terjadi.. Sampai bila ku begini.. Resah tak bertepi.. Kembalikan aku pada cahayaMU.. Yang sempat menyala.. Benderang di dalam hidupku.. Ku ingin cahayaMu.. Mendekati hidup ku..

Isnin, 5 Disember 2011

Bujang Lapok

Guns N' Roses pun minat basikal tua hahaha..

7 up 28'

nice...

menggamit kenangan huhuhu teringat zaman dahulukala ikut atok Diron jalan-jalan naik basikal tua jual nanas dekat Pekan Telok..

ni basikal 7 up 28' Malaysia..

lampu murah je hahah

hampir dua minggu duk godek-godek basikal ni.. buka.. cat.. pasang balik sampai tangan melecet hahah tapi kepuasan tetap ada hahha


kepuasan... bila kita mencari kepuasan dengan apa yang kita inginkan kepuasan itu akan kita dapat.. nice ya...

 ni basikal jepun 26'

 ni basikal yang selalu ku bawak melepak di kopitiam telok hahhaah

 ai bler pulak gambar ni..

ha ni lampu mahal.... boleh ajas lampu tinggi lampu rendah siap dengan lampu belakang..

 basikal TU @ Tsunod 26' Jepun punya..



Oh.. menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..

Oh.. menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..

Bujang lapuk pakai songkok..
Basikal cabuk tak pernah gosok..
Tayar kempis roda bengkok..
Badan pepes macam keropok..

Bujang lapuk keliling kampong..
Naik basikal hai pakai sarung..
Minum air dah naik kembung..
Sakit perut terpekik terlolong..

Hai bujang lapuk tak boleh harap..
Basikal cabuk dah naik kurap..
Baru putus hai urat saraf..
Masuk angin keluar asap..

Bujang lapuk loyar buruk..
Sana sini hai bikin sibuk..
Naik basikal semacam beruk..
Tak ada kerja tolak habuk..

Hai bujang lapuk tak boleh harap..
Basikal cabuk dah naik kurap..
Baru putus hai urat saraf..
Masuk angin keluar asap..

Bujang lapuk loyar buruk..
Sana sini hai bikin sibuk..
Naik basikal semacam beruk..
Tak ada kerja tolak habuk..

Kai.. menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..

Ahem.. menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..
Menceceh..

Oh.. menceceh..
Menceceh..
Oh.. menceceh..
Menceceh..
Oh.. menceceh..

Tiada ulasan: